Přejít k obsahu Přejít k hlavnímu menu

Jak připravit nemovitost na prodej?

Příprava nemovitosti k prodeji je důležitá z několika důvodů. Správně provedená příprava může pozitivně ovlivnit jak cenu, tak rychlost prodeje.

Článek foto

Zde jsou klíčové důvody, proč je důležité nemovitost pečlivě připravit a prezentovat:

Příprava nemovitosti

  • Úklid a odstranění nepořádku

Prvním krokem je důkladný úklid. Odstranění nepořádku a osobních věcí z prostoru nejenže vizuálně zvětší prostor, ale také umožní zájemcům lépe si představit sebe v daném prostředí.

IMG_0614

DSC01824_1920px

IMG_0636

DSC01836_1920px

  • Drobné opravy

Než začnete s fotografováním, vymalujte všechny pokoje na bílo. Neuvěříte, jak moc to to změní vzhled bytu – vypadá čistě a nově. 

Byt v původním stavu:

C55856BC-5628-4D76-A367-369949C6F14B

Byt po výmalbě, odstranění koberce a s home stagingem:

DSC06259_1920px

  • Home staging

Home staging může výrazně zvýšit její atraktivitu. Cílem je vytvořit přívětivý a univerzálně atraktivní prostor, který osloví co nejširší spektrum zájemců. To může zahrnovat reorganizaci nábytku, dekorace, dočasné nebo virtuální zařízení domu nábytkem.

Mám zájem

Prezentace nemovitosti

  • Popis nemovitosti

K fotografiím přidejte podrobný a přesvědčivý popis nemovitosti. Zahrňte informace o lokalitě, velikosti, rozložení, výhledech, dostupnosti služeb a jakékoliv unikátní vlastnosti nebo vylepšení, které nemovitost nabízí. Držte se ale pravidla „méně znamená více“. Lidé v dnešní době nechtějí číst dlouhé texty, proto si nechte dlouhé povídání až na osobní schůzku. Mějte na paměti, že lidé se raději dívají na fotky/video než čtou.

  • Online marketing

Využijte sílu sociálních sítí a realitních portálů k širokému rozšíření nabídky. Kvalitní fotografie a lákavý popis pomohou vaší nemovitosti vyniknout mezi konkurencí. V rámci prodeje nemovitostí máme vlastní speciality na online marketing. Využíváme vyhledávací a remarketingové kampaně, SEO, sponzorované příspěvky na sociálních sítích a realitních serverech. Cítíte se v online kampaních jako ryba ve vodě? Nebo je to pro vás španělská vesnice? Využijte služeb našich specialistů na marketing a naboostujte vaši nemovitost.

  • Fotky

V dnešní době je jednoduché vyfotit nemovitost na mobil a hned ji inzerovat. Otázka zní: „Je to tak správně?“ Chcete, aby fotky z mobilu pokazily první dojem a odradily tak možné zájemce? Z naší zkušenosti platí, že čím kvalitnější fotografie, tím větší šance na úspěch. Naše vybavení udržujeme v prvotřídní kvalitě – investovali jsme do vybavení našeho fotografa přes 300 tisíc korun. Disponujeme také dronem, 3D scanem a placenými programy na virtuální home staging a vizualizace.

Příklad fotka od majitele vs od realitní kanceláře

IMG_6290 

DSC01692_1920px

Záleží i na úhlu z jakého pokoj fotíme:

IMG_6275

DSC01717_1920px

Mám zájem

  • Profesionální vzhled

Použití fotoaparátu a následné profesionální zpracování fotografií nás zavazuje k vysoké kvalitě. To může mít pozitivní vliv na vnímání vaší nemovitosti potenciálními kupci. 

Proč je dobré udělat všechny tyto kroky?

  • Zvýší se atraktivita nemovitosti
  • Zvýšení hodnoty nemovitosti
  • Rychlejší prodej
  • Větší konkurenceschopnost

 

 

Nenechte si ujít novinky 
ze světa nemovitostí

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a nic vám neunikne.

Vyplněním souhlasíte se Zpracováním osobních údajů